Bus-fredag

2013-08-16 @ 16:54:10 / Vardag

Hej! Idag var jag och Felicia ute med våra ponnyer på en galopprunda på gärdet de va hur kul som helst och dom blev super lyckliga att få komma ut och sträcka på sig! Jag satt och skratta hela tiden så roligt var det, sen hann jag bara in med hästen ta av alla grejor och sen bar det av till skyllberg och nu ska jag hålla träning för Rebecca och minnie!

Sen ska jag tillbaka hem och byta om för att dra till Hallsberg, ska sova hos Felicia inatt och ha lite tjejmys de va riktigt länge sen nu!
Imorgon ska jag hålla träning igen och sen på söndag händer en kul grej, mer om det då!

En bild på oss idag efter passet! Världens finaste killar



Postat av: Malin Ottenbäck

Fin header du har! :)

Svar: tack så mycket! :)
Evelinn Åkerman

2013-08-17 @ 16:10:43 / http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: