Dagens ridpass

2013-08-14 @ 18:58:52 / Träning
Rb var kanon idag, men inte från start. det tog ett tag innan han släppte till och blev riktigt fin. Men när han blev det så blev han verkligen det! Tränade inte på nåt speciellt, lite basic och mycket lösgörande då han inte gått dressyr sen i fredags. Men bra skötte han sig och jag tycker han funkar bra på det nya bettet, bilderna intygar det! Ska skriva ihop en utvärdering om några dagar när jag ridit in mig lite på det.

Ser ni förresten att mina händer är bättre? idag är jag nöjd med min ridning!

 
mer bilder kommer i ett till inlägg senare eller imorrn! håll utkik


Postat av: Tilda

Gud så fina bilder! Ni är superfina ihop! :)

Svar: tack snälla!
Evelinn Åkerman

2013-08-14 @ 20:42:28 / http://tildaakesson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: