Djuren på gården

2013-08-11 @ 11:12:00 / Stall Marieborg
Fick en fråga om alla djuren på gården. tänkte skriva lite kort om dom.

 
ponnyn som jag tror ni alla känner igen - Rhett Butler (min häst) 7 år Connemara

Night Light - min mammas häst, KWPN sto 18 år
 
Miss Winnie - min första häst, shetlandsponny sto 21 år gammal 
 
Anton 2 - ägare Evelyn von horn valack 17 år (?) New Forest
 
Toblerone - fodervärd Felicia Asplund, valack 19 år korsning
 
Sen har vi ju en till häst här på träning, Taggen heter han och är 9 år men han väljer jag att hålla utanför bloggen

Wilma - vet faktiskt inte hur gammal hon är världens finaste iaf♥
 
Wilmer - son til wilma typ 4 år 
 
vi har en till katt, hittar ingen bild på han men han är orange och heter friskey närmare 11-12 år


Postat av: maja

grymt fin blogg du har

Svar: tack snälla<3
Evelinn Åkerman

2013-08-11 @ 23:26:31 / http://majjasiimonsson.horseworld.se
Postat av: hannah

Super fin blogg! Du borde va me och tävla om att bli veckans blogg! Gå bara in på min blogg så ser du hur ska anmäla :) Kram :)

Svar: de ska jag göra! hoppas jag vinner:D
Evelinn Åkerman

2013-08-12 @ 10:22:11 / http://www.nattstad.se/thematchmaker
Postat av: Anonym

Va söta :)

2013-08-12 @ 11:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: