Ett önskemål från mig

2013-08-20 @ 19:01:00 / Vardag
Hej alla goa! skulle vilja veta en sak och det skulle göra mig sååå glad om ni tog er tid att skriva. Vill veta hur just du hittade hit till min blogg och vad som fick dig att stanna kvar?

 


Postat av: Anonym

Det som får mig att läsa din blogg är dina noggranna inlägg med läsvärda kommentarer om dina träningar, att du har en super fin ponny gör det hela bara ännu roligare! Fortsätt blogga för det gör du riktigt bra och grattis till placeringarna i helgen!:)

2013-08-20 @ 20:24:52
Postat av: Ellen

Jadu, jag kommer inte ens ihåg hur jag kom hit. Troligen någon som tipsade mig, när jag först besökte din blogg så fastnade jag för dig och acrobat, strukturen och de läsvärda inläggen :)

2013-08-20 @ 20:42:00
Postat av: Julia - Tävlingsryttare på ungponny

Jag tror att det var när du länkade hit från facebook och så hade Erika kommenterat på det så jag blev nyfiken. Tyckte det var skoj att du också bodde i Örebrotrakterna och började följa bloggen allt mer och mer och nu är jaga helt fast!! Aanleedningen är nog dina fina Bilder och bra inlägg!

2013-08-20 @ 21:05:59 / http://Ponnymuppen.horseworld.se
Postat av: Johanna

Jag tror jag hittade hit genom att du hade kommenterat nån annan blogg jag läste. Att jag sedan fastnade här berodde på att jag blev kär i acrobat o nu senare i RB! Tycker även att du har ett bra tänk inom ridningen. Starka åsikter o fina bilder :)

2013-08-20 @ 22:00:22
Postat av: Hedda

Googlade på nånting, fick upp din bild, hamnade på bloggen, föll för din ponny och blev fast ;) Har också en Connemara så det gjorde det extra kul att stanna ;)

2013-08-20 @ 22:04:20 / http://heddzor.blogg.se
Postat av: Stina

Tror jag såg att du bloggade på FB, blev nyfiken och kollade, sen stannade jag helt enkelt för du bloggar bra, ofta, med mycket bilder och det är alltid kul att läsa hur det går för dig i med och motgångar!

Postat av: Jsj

Jag kan inte komma ihåg hur jag hittade hit. Jag gissar på länk från någon annans blogg.
Jag gillar din inställning till ridningen så därför hänger jag kvar :)

2013-08-21 @ 21:04:47
Postat av: Madde

Då jag känner igen dig eftersom vi rider i samma distrikt ville jag gå in och kika, har fortsatt då det alltid är roligt att läsa hur andra lägger upp träningar, tävlingar, mål och allt inom ridsporten osv. Sen är det ju ännu bättre när bloggen var intressant och bra ;)

2013-08-21 @ 21:31:20 / http://dressyrsatsning.horseworld.se/
Postat av: Julia

Kommer inte alls ihåg hur jag hittade hit.. Men jag har stannat för du verkar vara en helt underbar tjej. Du är engagerad i hästarna och det är kul o se!

2013-08-26 @ 02:02:27 / http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: