Godmorgon!

2013-08-12 @ 11:10:39 / Vardag
Äntligen hemma efter en grym helg ute till havs, haft en jätte bra kryssning och de va super kul!! Slocknade direkt när jag kom hem igår kväll och sov tills nu, ganska tajmat för nu ska jag ut och hålla lektion för Maria igen sen ska jag ut och rida på min efterlängtade häst!


Jag är lite besviken på er och responsen på mina inlägg, förra veckan hade jag 55 nya när jag logga in efter 2 dagar, idag va de inte alls lika mycket. även fast jag tycker att jag fixat bra och intressanta inlägg till er och även gjort önskeinlägg. Nej besviken är ordet, det betyder bara att jag ska anstränga mig mindre och göra färre inlägg.
 
 


Postat av: Julia - Tävlingsryttare på ungponny

sv. Hihi tack c: Om du vill kan jag säga till när nästa i Örebro är, annars är det bara att kolla på http://www.opaf.se/ :) Just nu är det ingen på G men jag tror det kommer någon sen i Januari

2013-08-12 @ 23:30:06 / http://ponnymuppen.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: