Lite update

2013-08-21 @ 21:07:00 / Vardag

Hej, jag har alltså börjat gymnasiet nu i Hallsberg och har fullt upp på dagarna och är svintrött! Men jag trivs jätte bra och de känns 100 gånger bättre än högstadiet. De två senaste dagarna har jag spenderat hos min pojkvän så de gäller att ha inlägg förbereda och mycket planering ligger faktiskt bakom. Nu har även internet gett sig hemma så får leva lite på mobilinlägg..

Tänkte bara ge er en liten update på de senaste. Bilderna kommer i helt skum ordning när man bloggar från mobilen men nu vet ni iaf lite!

- har köpt kyllera att ha efter hårda pass och tävlingar, är även bra mot gallor nu på sommaren! Att rekommendera! Vill ni ha en utvärdering så kan jag fixa det

- Rb har fått nya frilla

- taggen som va här på utbildning har åkt hem både han och hans ryttare är skit nöjda! Känns riktigt kul. 

- en filmsnutt från Mariestad finns på min instagram (evelinnakerman) att se! Om ni vill kan jag fixa film från LB:n och lägga upp!



Postat av: Amanda Johansson

Hej!
Jag har skickat bilderna till dig nu. Hoppas du har fått dem! Jätte ledsen för att det dröjde, men har knappt varit hemma så har inte hunnit fixa det. Men nu så!:)
Ja han är verkligen jätte fin. Riktigt kul att se er live! Kram! <3

Svar: tack snälla! ditt inlägg dyker upp imorrn tror jag:) kram<3
Evelinn Åkerman

2013-08-22 @ 07:44:12 / http://juniorryttarna.horseworld.se
Postat av: JennyM

Vad pluggar du för linje nu då? :)

Sv: tusen tack, kul att du tyckte om den :)

Svar: Restaurang och Livsmedel :)
Evelinn Åkerman

2013-08-22 @ 11:36:50 / http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: