Nästa tävling?

2013-08-10 @ 19:00:00 / Vardag
Fick en fråga var nästa tävling är, och jag kan erkänna att vi har 4 starter framför oss nu. Men jag väljer att hålla dom hemliga, det var en läsare som tipsa om detta, det kanske kan få mig att släppa lite på pressen jag känner från bloggen och ni vet det här med resultat. Så jag kommer vänta med att berätta om tävling efter att jag ridit då kan ni få höra. 

Hoppas ni förstår! självklart går det att kolla upp innan det vet jag med, men jag väljer att inte skriva ut det bara för min egen del.

 


Postat av: Erica



Det gör du rätt i =) Lycka till!! superfin blogg du har =)

Svar: ja det känns bättre! tack snälla<3
Evelinn Åkerman

2013-08-15 @ 14:32:17 / http://icusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: