Nöjda kunder

2013-08-09 @ 17:07:00 / Vardag
Gud va kul det är när folk är nöjda. Idag höll jag träning för Maria och nya hästen Taggen på ridbanan, efter fem minuter med mig säger hon i ren glädje "woow det här är en heelt annan häst, jag fattar inte hur gör du?" det vill säga hon va skit nöjd efter bara 5 minuter då jag sett vilka små grejer som behöves korrigeras och sen gick han suveränt. 
Han är här och bor här i 2 veckor och jag ska alltså träna dom i dessa två veckor, de dom behöver hjälp med är hans uppfostran då han gärna vill bestämma lite och göra som han vill. Men när jag sagt till han på skarpen så lyssnade han, är rätt bra att hitta respekten hos andra hästar (utom min egen hahah...skämt åsido) och sen såg vi idag hur han va lite busig i galoppen och ville dra iväg och bocka, men med lite tips där med så lugna han sig betydligt!

Samma med min elev Rebecca som går från klarhet till klarhet, redan första lektionen sa hon att hennes ponny blev en helt annan och att jag fick henne att faktisk börja gilla dressyr. Gud va kul e här är! Vem vet jag kanske borde fortsätta som det!

Sen har vi lite nya projekt som är på gång, men mer om det vid ett annat tillfälle ;) 
 


Postat av: Fia-H E V O N E N S

Härligt! :D Var bor du någonstans, och håller träningar?

// Fia -HEVONENS
www.hevonens.com

2013-08-09 @ 19:29:52 / http://www.hevonens.com
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Sv: Åh tack så himla mycket, det värmer verkligen att höra! <3 tack desamma :D

2013-08-09 @ 22:51:56 / http://ponnydressyr.se
Postat av: Julia - Tävlingsryttare på ungponny

sv. Ja eller hur! Inget är perfekt utan brister ;)

2013-08-10 @ 01:14:56 / http://ponnymuppen.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: