Nya hästen

2013-08-09 @ 10:18:42 / Vardag
Sett att många är nyfikna på den nya hästen som kom här om dan, när jag va ute och fixade i hagen kom mamma ut och sa Evelinn jag har fixat ett jobb till dig, det är en häst.. så berättade hon lite sen sa hon.. ah juste han kommer ikväll!  Jaha spännande.

Så klockan 21 kom dom med en mörkbrun, sagolik förvuxen ponny (typ 1,49 1,50) tanken är att vi ska hälpa till och uppfostra han och jag ska samtidigt hjälpa dom i dressyren. Men ja väljer att hålla honom utanför bloggen då han bara stannar i 2 veckor och ja min blogg kretsar ju runt mig och rb i första hand. Men det här ska bli kul!

Här har ni en liten bild från utsläppet. det är han närmast kameran, Taggen kallas han!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: