Onsdag

2013-08-14 @ 09:18:00 / Vardag
Hej och godmorgon, har landat lite här hemma nu, känns skönt. igår fick vi besök av min storebror så det bjöds på god mat och snacks på kvällen känns rätt lyx en tisdagskväll. Idag är jag uppe tidig, dags att börja vänja sig vid dessa morgonrutiner igen..

Rb ska trimmas på banan idag, vem vet det kanske blir några bilder? mamma ska iallafall stå och kolla och se vad hon tycker hur han funkar på bettet, har ju lovat er en utvärdering men har bara ridit ordentligt på det en gång så idag och imorrn ska det tränas så får vi se när utvärderingen blir. men som jag känner just nu är det positivt!

Sen klockan halv tolv ska jag hålla lektion igen (shit va jag agerar dressyrtränare men de här är skit kul!) sen kommer min älskling hit, har inte sett han på en vecka!!! då blir det tacosmys med familjen, han stannar en natt sen åker vi hem till han på torsdag och så stannar jag där en natt. de blir bra!

Det kommer även komma ett åsiktsinlägg runt klockan 1 håll koll!!
Men nu ska jag sätta igång, vi hörs senare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: