Rb älskar Horselyx

2013-08-24 @ 21:10:00 /
Mitt bästa köp någonsin (enligt Rb) är hans älskade horselyx slicksak, smakar lakrits och jag använder den dagligen. Vid stretching, belöning, lastning, hämtning i hagen, vardagligt fjäsk liksom.. och han älskar det!
 
179 kr


Postat av: Jossan - Ljusdalsryttarna

oj vad dyr, vart köpte du din? på sharpman kostar dom en hundring mindre...

Svar: jo jag vet, på falsterbo.. fast jag har ju den stora modellen också. en i stallet köpte sin för 59 kr på ullared..
Evelinn Åkerman

2013-08-24 @ 22:30:04 / http://ljusdalsryttarna.blogg.se
Postat av: Jossan - Ljusdalsryttarna

Då får du köpa den billigare nästa gåmg ;)

"min" ponny (ponnyn jag tar hand om och så på ridskolan) älskar oxå horselyx, dock är jag lite rädd för att dom eventuellt kan sprida sjukdommar om man låter flera hästar använda samma...

Svar: ja haha! ja de kanske dom kan:O min häst är den enda som slickar ut våran!
Evelinn Åkerman

2013-08-24 @ 23:53:12 / http://ljusdalsryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: