Resultat Mariestad

2013-08-18 @ 16:26:43 / Tävling
Hej, ni som följer bloggen har ju hört att jag tänker hålla det hemligt om nästa tävling just inför den då de håller mina nerver i styr och jag har inte lika stor prestationsångest. Så idag funkade det bra, ni märkte säkert att jag inte blogga igår men jag höll på att förbereda inför tävlingen och då hade jag inga inlägg att komma med. Red ett pass på rb och han var riktigt fin så jag åkte idag till Mariestad och var riktigt förväntansfull.
 
Till första klassen fick jag en lagom framridning så han kändes fin men inte så som han brukar va hemma. Klassen var LC:1 (jag har valt att gå tillbaka ett snäpp för att se om vi har förbättras - och de hade vi!) den kändes jätte bra och jag kände verkligen hur fokuserad jag var på vägar, övergångar allt! Så som jag är hemma jag var exakt likadan idag på tävlingen sååå kul! Ritten belönades med 67,41% vilket kändes helt okej, jag glömde bort att de va 20 meters volter i LC och inte 15 meters, och lite sånt men vad gör då de? Riktigt bra siffror rakt igenom och fina lovord från domaren, hon stod tillochmed upp och applåderade när jag va klar kul! det ledde iallafall till en andra plats.
 
 
 
Sen fick han ju stå i transporten och äta lite och jag vila lite innan det var dags att göra iordnind igen, den här gången fick jag lite för lång framridning, han va kanon fin (precis som hemma) efter bara 10 minuter så jag skrittade då och körde igång han 10 minuter innan min start, jag lyckades hitta samma känsla och behålla den på banan! LB:1 var det den här gången, och även den gick super bra! här fick vi samma procent som klassen innan 67,41% och även där en andraplats!
 

Så nu ska jag gå igenom 800 bilder och redigera sen kan ni få se fler! Tack snälla felicia för all hjälp idag och tack för fina bilder. Tack såklart till mamma som alltid ställer upp, ni är guldvärda!♥
 


Postat av: Johanna

Åh va kul! Grattis :D

Svar: tack!!
Evelinn Åkerman

2013-08-18 @ 16:39:05
Postat av: Alva

Kul! :D
RB är verkligen jättefin :))

Svar: ja jätte! åh tack !
Evelinn Åkerman

2013-08-18 @ 17:18:48 / http://www.berryblighter.devote.se
Postat av: Wilma

Ni är så fina, grattis! :D

Svar: tack!!
Evelinn Åkerman

2013-08-18 @ 18:20:22 / http://ziros.se
Postat av: Amanda

Hej!
Jag blev jätte glad när jag såg ditt namn på startlistorna! Jag har nämligen läst din blogg sen du köpte RB och sålde Acrobat och så. Eftersom jag bor i Mariestad var jag ju tvungen att komma och kolla, så jag kikade på din LB:1a. Jag vågade inte komma fram och säga det (jag höll förresten i priserna på prisutdelningen, hon med allt hår i ansiktet typ haha), men jag säger det nu. HERREGUD vilken fin ponny du har! Om man jämför med lite äldre filmer och ponnyn du red idag, jisses skillnaden är enorm. Jag tyckte du red honom riiktigt bra! Det var riktigt roligt att se er 2! Jag har även några bilder från klassen på er, så om du vill skickar jag dem gärna till dig?:)

Svar: Hej! gud va kul att höra, sånt här gör mig så himla glad! Ja du får jätte gärna skicka bilder till [email protected] tack snälla! synd att du inte kom fram de hade varit jätte kul att prata med dig och få höra dina fina ord! Om de va du som höll i priserna så såg jag dig allt!;) Tack ja de har gått framåt men de har gått såååå segt! men nu börjar han blomma ut äntligen! stor kram!!<3
Evelinn Åkerman

2013-08-18 @ 19:11:15 / http://juniorryttarna.horseworld.se
Postat av: Olivia Gustavsson

Det såg verkligen jättefint ut!! :D

Svar: tack snälla !!
Evelinn Åkerman

2013-08-18 @ 19:31:16 / http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: