RL13

2013-08-19 @ 09:08:00 / Vardag

Godmorgon nu har allvaret börjat, jag börjar gymnasiet idag, Restaurang och livsmedel på alléskolan i Hallsberg - Örebro läns största skola. Känns okej än så länge har precis träffat min klass.

Såhär ser rbs veckoschema ut lite lugnt med tanke på min skolstart.

Idag ska jag hålla sista träningen för Maria och taggen innan dom åker hem på onsdag.



Postat av: Johanna

Kände du någon i din nya klass sedan innan? :) Jag börjar gymnasiet imorgon och jag är jättenervös!!

Svar: Hej förlåt att jag inte svarat tidigare men jag har inte haft nåt internet:/ nej jag kände inte en enda! va jätte nervös jag med och första mötet med dom tänkte jag nää fyfan va äre här för människor jag kommer ju inte kunna umgås med nån, va nästan inne på att byta sen tänkte jag att jag tänker inte låta några elever förstöra min framtidsdröm. Så jag gav de en chans och har hittat några vänner nu! hoppas de gick bra för dig? :)
Evelinn Åkerman

2013-08-20 @ 12:40:02 / http://johannaosv.blogg.se
Postat av: Johanna

Kände du någon i din nya klass sedan innan? :) Jag börjar gymnasiet imorgon och jag är jättenervös!!

2013-08-20 @ 12:40:02 / http://johannaosv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: