God jul!

2013-12-23 @ 19:06:13 / Vardag
 
 
Imorgon är det julafton, och även fast det inte är samma hysterik som när man va barn så längtar jag faktiskt lite efter god julmat, klappar och kalle ankas jul! imorgon åker vi till min mormor och morfar och sen vidare till min moster.
 
Hade gärnat vilja firat julen med min pojkvän men så blir det inte iår, där emot fick jag öppna hans paket idag och det innehöll världens finaste Gant skjorta precis som jag önskat mig, han är bäst!♥
 
Det tråkiga med den här julen är att det inte finns nån snö ute, de är så tomt och tråkigt. Jag är inget fan av snö men jag tycker att det hör julen till! Här ser ni en jul för några år sen när vi hade gott om snö hemma!
 
Ja, ville bara önska er en god jul och hoppas ni får en bra dag imorgon med dom ni tänk spendera den med och att ni får nåt ni önskat er!


Postat av: Emma

Jag vet det är as jobbigt :((
Snygga skjorta du fick!!!

Svar: lider verkligen med dig!!jag vet tack :D
Evelinn Åkerman

2013-12-23 @ 23:26:29 / http://emmawessmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: