Godmorgon

2013-12-17 @ 09:00:20 / Vardag
 
Jag har precis vaknat, har sovit hela natten som en sten inte konstigt när jag jobbade från 14-22 igår. Helt slut! när jag kom hem la jag mig i soffan med ben & jerry och bara pustade ut.
Jag va även ute en sväng med rb igår förmiddas, de blev en skrittur bara lite mys sådär tillsammans!
 
Så idag kl 14 är de jobb igen, tycker de är kul iallafall så de är ju huvudsaken! Men först tänkte jag äta frukost, sen blev jag lite sugen på en springtur. Rb ska longeras eller ridas i paddocken vi får se. På torsdag åker vi till Askersund och tränar lite själva på förmiddagen, så kul! Nästa torsdag har vi även bokat in en träning för erika, jaa äntligen!
Så nu är jag taggad på att komma igång. Alltid när jag bokat en träning då har jag nåt att se fram emot, då tränar jag inför just den träningen. Ska börja se över tdb också och kolla på potenciella tävlingar!
 
 
alla bilder är ifrån min instagram. föl mig där: evelinnakerman



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: