Lugnet före stormen

2013-12-20 @ 12:24:00 / Vardag
Hej och tack för all god respons på bilderna ifrån igår, de är så kul att läsa alla era fina kommentarer och de gör mig mer peppad på bloggen och att fotograferas! 
 
Just nu är jag hemma och mellanlandar lite.. Har haft världens mest ovärdaste skoldag någonsin idag, va där kl 8 och såg på en julshow med skolan estet-elever sen va de dötid fram till kl 11 då åt vi pizza alla restaurangelever så de va ju se bästa på dan. Sen blev jag hämtad och nu ligger jag här i sängen och laddar upp inför jobb! Jag har en lill fredag med chips och så en liten stund, tänkte vila lite också sen blir de att servera julbord 16-02 inatt. Jobbade igår också men inte lika länge, men de är kul men väldigt jobbigt.
 
Vi hörs nog imorgon!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: