Måndag

2013-12-30 @ 14:29:55 / Vardag
Hej! idag efter jag tränat så gick jag ut till stallet för att mocka och göra iordning för kvällen samt tog in borstade och fixade Rb inför en uteritt. De blev en skrittur idag tillsammans med min granne Stina. Mycket skratt och mycket att prata om, kul!
 
Fina rb idag
 
Nu ska jag göra mig iordning för att gå hem till Karro, har inte träffat henne sen vi slutade nian alltså himla länge sen! Vi ska mysa lite, ni förstår att det finns mycket att prata om sen så ska hon färga mitt hår så nu blir jag mörkbrun igen.
 
Imorgon är det nyår! sååå kul är så taggad ska hem till min pojkvän sen ska vi på lokalfest, hoppas på en trevlig kväll!
 


Postat av: Stina

Det var jätte trevligt, tack så mycket för sällskapet!

Svar: Tack själv!
Evelinn Åkerman

Postat av: Anonym

Bytt bett? Eller har du två träns? =)

Svar: varvar mellan baucher och ett vanligt tredelat så det blir lite varation i munnen!
Evelinn Åkerman

2013-12-30 @ 16:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: