När tiden är inne

2013-12-21 @ 10:41:59 / Svar på tal
Fick frågan om hur jag skulle beskriva "dröm familjen" som rb en dag kommer flytt till när jag sålt honom, och det är klart jag har en tydlig bild i huvet framför mig. Släpper inte iväg min skatt till vem som helst utan de kommer ta tid att hitta rätt men när vi gör de då är der verkligen rätt.

Jag ska absolut sälja honom till en mycket tävlingsinriktad tjej (eller kille) med gärna erfarenhet från stora klasser som kan sätta sig och rida igenom honom som han behövs, han behöver tid att komma igång och tålamod att komma upp i sin bästa form. Men som sagt en tävlingsinriktad familj med möjligheterna att ta han till de högsta klasserna, ta efter där jag slutar. Nån dag vill jag se honom på ett Svenskt Mästerskap! gärna nån som har några år kvar på ponny så han inte blir nån vandringspokal.
 
 
Ska bara tillägga att han är inte till salu, men jag vet med mig och är förberedd på att han en dag kommer bli det när jag inte har mina ponnyår tillgodo.
Säger bara, vilken lycklig person som får ta över denna ögonsten<3
 


Postat av: ida'

super fina bilder :D

Svar: tack snälla!
Evelinn Åkerman

2013-12-22 @ 00:12:24 / http://www.idatommila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: