Nya bilder!

2013-12-27 @ 16:37:00 / Bildinlägg
Hej, igår va vi ju som sagt i ridhuset med Rb och tränade för bästa Erika! han va såå fin och duktig, vi red vägar ur både LA:1 och LA P:1 och han känns iallafall mogen för de förstnämna programmet, kul! Han har blivit jätte stadig i galoppen och går lätt att samla upp och sätta tillbaka, vi red lite galoppserpentiner, enkla byten och förvändgalopp på volt. Jätte duktig kille!
 
I juste det här ridhuset startade min ridkarriär, gick nämligen pår ridskola här. Lite nostalgiskt är det att gå in 10 år senare med min egna ponny. Om nån sagt det till mig då att de skulle ske skulle jag aldrig tro den!
 
 
 


Postat av: Julia Hansson

Har inte tänkt på det förens nu när jag läste det här om dig men där Entry står började jag också min rid karriär på ridskolan som var där då. Mina föräldrar skulle AAALLLDDDRRRIIIIIIIIIIG skaffa en häst och så här typ exakt 10 år senare kommer man dit med sin alldeles egna ponny! Lite roligt ju xD

OCH nästan som jag skrev på facebook, so damn hot! ;)

Svar: haha okej :)tack!
Evelinn Åkerman

2013-12-27 @ 20:18:18 / http://juliahanzzon.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ni är ju bara såå snygga! Ni kommer bli farliga på tävlingsbanorna 2014, jag hejar på er!! :D

Svar: tack så mycket! åh :D
Evelinn Åkerman

2013-12-30 @ 22:26:27 / http://fannyzetterqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: