Ponnyhoppning

2013-12-05 @ 17:48:00 / Bildinlägg
Hoppning är jag ju inget fan av men jag tyckte de va kul att se på ponnyhoppningen, man kan enklare leva sig in i de känner jag då dom flesta är i min ålder och yngre. Fatta känslan att få rida i globen och inte minst att få vinna! de måste va stort. Däremot satt jag med andan i halsen då de gasa gasa gasa runt sina ponnyer och benen flög hit och dit lika så bommarna.. dressyrryttare som man är hittar man alltid fel, men jag gläds med alla som fått varit med! Vissa namn kände jag igen, nån från Örebro som jag tävlat mot i yngre dar och nån ponny som stått här i närheten.

Det gick så fort så de va svårt att få skarpa bilder ska ni veta!
 


Postat av: Julia - Tävlingsryttare på ungponny

Superfina bilder! Haha du har inte lust att åka till wittvång och knäppa lite på lördag ;) Hihi!

Svar: tack! haha nää är inte så sugen på de, tycker inte om att ta kort i ridhus. men lycka till! :)
Evelinn Åkerman

2013-12-05 @ 22:20:33 / http://juliahanzzon.blogg.se
Postat av: Fanny

Toppenbra bilder! Mitt gammelmodiga hjärta gör lite ont dock, tävla i GLOBEN(!!)och ingen har vitt schabrak. Suck. Någon hyffs får det väl vara!? ;)

Svar: haha håller helt klart med!!! ;)
Evelinn Åkerman

2013-12-06 @ 11:47:08 / http://gax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: