Slutat skolan

2013-12-11 @ 13:31:55 / Vardag
Hej, jag sitter nu i skolan och väntar på bussen. Slutade för en halvtimme sen men de går ju så dåligt med bussar till mig så här sitter jag och väntar..
Dagen har varit okej, va i skolan 7.30 när jag börja 10.10 (som sagt.. Dåligt med bussförbindelser) men jag gjorde lite läxor och sen va jag en timma på gymmet för att fördriva tiden. Körde mage och lite ben idag inte så farligt hårt.
Så har bara haft två lektioner idag, ganska chill! Nu ska jag hem och hoppas att de går att rida utan att halka ihjäl sig! 

Min idrottsprofil.. Lägg märke till "eliten" ;) alla andra profiler heter typ innebandyprofil, fotboll, orientering osv men vi är eliten! 


Postat av: Louise

Vilken skola går du på? :)

Svar: Alleskolan :)
Evelinn Åkerman

2013-12-19 @ 22:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: