Tisdag

2013-12-03 @ 11:38:16 / Vardag
Vilken grymt bra start på dagen jag har haft! Börjar kl 12.35 idag så har hunnit fixa stallet, ridit, pysslat, duschat och fixat mig. Nu äter jag mat och ska snart åka till skolan. 

Det blev ett kondispass idag, vi har en liten sand slinga som är perfekt att träna på, riktigt bra underlag att galoppera på så vi tränade på ordentligt där! Rb vart helt svett stackarn! 
I veckan ryker pälsen så han ser ut som en häst igen! 

Om jag får som jag vill så är det jag som kör till skolan idag kulkul! Har två lektioner matte och svenska sen ska jag gå hem till Micke och spendera kvällen där. Ni ska få ännu fler bilder från SIHS! Vi hörs

Underbar bild jag hittade ifrån en träning i Örebro<3 





Postat av: Amanda

Ååå vad fina ni är!! :D <3

Svar: tack!<3
Evelinn Åkerman

2013-12-03 @ 17:05:24 / http://perfectpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: