Bloggar jag läser

2013-02-08 @ 14:36:00 / Svar på tal
Fick en fråga om vilka bloggar jag läser och det är några stycken som jag tänkte dela med mig av.

Först så är det självklart mina två bästa vänners bloggar, är stammis på dom för det är kul att läsa vad dom gör (även om jag redan vet det) och det är kul när jag är med i deras vardag haha! feliciaaspluund.blogg.se och idalindh.blogg.se
 
sen läser jag självklart dressyrmupparna.se och det har jag flitigt gjort sen start, har även följt båda på bdb långt innan deras bloggtid. Dock tycker jag bara att Linns inlägg är roligast att läsa och jag läser bara hennes inlägg, hade nog mer uppskattat om dom hade varsinna bloggar menmen.

jag läser även blogg.agria.se/emeliebrolin som nog är bland mina favoritbloggar, hon skriver super bra inlägg och jag tycker om att läsa hur det går för henne med alla hästarna nog för att jag jobbat med dom.

en blogg jag läser för att den är inspirerande är Linas, linaadolk.blogg.se hon skriver bra och är en grym ryttare, titta bara på hennes ponnyer, älskar att se nya ridbilder och alla tävlingsbilder, dom är så fina allihop!
sen så har jag både tränat och jobbat med henne på brolöten och hon är en himla glad och härlig person.
Även juliawesen.blogg.se är en inspirationskälla, hon har också gymma ponnyer! dock uppdaterar hon inte så ofta vilket är tråkigt :(

Sen kollar jag in och kommenterar på alla mina söta bloggläsare som visar sig i kommentarer här och där, har några favoriter där ibland så som ponnydressyr.se, ecuality.blogg.se, ydrebranth.blogg.se, jumpindressage.blogg.se, fjordyy.webblogg.se, fridaaxelsson.blogg.se
 

stor kram till er alla!♥


Postat av: Jossan

Tack så mycket och desamma! :D

Svar: tack!
Evelinn Åkerman

2013-02-08 @ 15:14:34 / http://josefinemmamaria.blogg.se
Postat av: Amanda

Hihi vad roligt att du kollar min blogg ändå!
även fast jag suger på att uppdatera!
Kram<3

Svar: ja du får skärpa dig;) kram<3
Evelinn Åkerman

2013-02-08 @ 17:49:15 / http://ydrebranth.blogg.se
Postat av: ♥ Amanda - En satsande tävlingsryttare

Åh, tack1 Vad gullig du är! kramis

Svar: hihi :D kraam
Evelinn Åkerman

2013-02-08 @ 19:52:24 / http://ecuality.blogg.se
Postat av: Julia Wesén Cosmo

Åh vad roligt!
Ja usch uppdateringen har varit svag på senaste! Får se till att bättra mig. :)<3
Följer din flititgt också!

Svar: självklart! ja de måste du :D<3
Evelinn Åkerman

2013-02-09 @ 16:09:57 / http://juliawesen.se
Postat av: emelie

Gulle du Ewe! <3

Svar: visst är jag;)<3
Evelinn Åkerman

2013-02-11 @ 17:16:11 / http://fjordyy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: