Godnatt

2013-02-24 @ 22:00:00 / Vardag
Haft "häst-ledigt" idag. Åkte till min pojkvän efter träningen igår så sov jag där och kom hem vid åtta idag så min mamma har skött stallet och Rb fått vila efter en vecka av bara dressyrpass, väl behövligt då allt börjar släppa nu! Han va sååå fin på träningen igår och jag ska ladda in lite film i datorn nu så kan jag visa er nån dag, sen ska jag gå och sova, är så trött och imorrn är det skola,  så jobbigt..
Vi hörs! tack igen för alla fina kommentarer som trillat in! 
 


Postat av: Cathie

Vad kul att det går så bra :) Jättefin är han!

Svar: tack så mycket!!
Evelinn Åkerman

2013-02-25 @ 09:10:27 / http://cathie.se
Postat av: Julia

De behöver ju verkligen vila för att återhämta sig! :)

Svar: min ponny är sån får han vila för mycket så tappar han allt, så då är vi tillbaka på ruta ett, därför måste jag träna sex dagar i veckan för att han ska va bra:)
Evelinn Åkerman

2013-02-25 @ 12:09:28 / http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: