jag har aldrig...

2013-02-19 @ 12:16:00 / Vardag
 
* ramlat av regält och slagit mig 
* ridit en travare
* hoppat högre än 1m
* ridit på en skäck
* varit på göteborg horse show eller falsterbo horse show
* tävlat längre bort än 10 mil
* tävlat en storhäst
* ramlat av en storhäst

Har ni gjort/inte heller gjort några av dessa grejer? något ni kanske vill testa, jag vill nog göra allt utom att hoppa högre än 1m och ramla av en storhäst och slå mig regält för dessa saker låter som en grej jag skulle kunna göra samtidigt haha...


Postat av: Maja

Det jag inte gjort:
* hoppat högre än 1m
* varit på göteborg horse show eller falsterbo horse show
* tävlat längre bort än 10 mil
* tävlat en storhäst
;)

Svar: där ser man ;)
Evelinn Åkerman

2013-02-19 @ 17:38:28 / http://otroligahast.blogg.se
Postat av: kajsa - 100% häst

Detta har inte jag gjort:
- Hoppat högre än 1m
- Varit på gbgb horseshow eller falsterbo horse show
- Tävlat längre bort än 10 mil
- Tävlat en storhäst

Det andra på din lista har jag gjort :)

Svar: jaha där ser man :)
Evelinn Åkerman

2013-02-19 @ 20:27:24 / http://kajsashastliv.blogg.se/
Postat av: Julia

Detta har jag inte gjort

.tävlat längre bort än 10 mil
.har inte tävlat en storhäst... Tävlade dock för ett år sen med en häst som var 150 fast in maxad D ponny
.varit på göteborg eller falsterbo horse show

2013-02-23 @ 21:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: