sagoponnyn

2013-02-07 @ 19:51:35 / Bildinlägg
jag saknar min fina sagoponny.
4 november 2006 - 30 mars 2011
den bästa tiden i hela mitt liv, ♥
 
bilder från en photosession som vi hade en sommar, bilderna är fotade av josefin blomberg.
 
jag har så himla många fina bilder där vi gjort oss fina och blivit fotograferade och jag är så glad att jag har dom som minnen utav den bästa vännen man kan få♥
För alla er som inte träffat Anells Acrobat så kan jag beskriva honom såhär; nyfiken, lättlärd, positiv, underbar. Ungefär som en häst som alla vill ha, inga olater, perfekt vän och tävlingskompis. Och nu bor han inte hos mig längre men hos en väldigt lyckligt lottad tjej och jar vet att han har det mycket bra där och det glädjer mig, jag längtar efter att få se dom två där han trivs allra bäst - på tävlingsbanan! Så många fina resultat jag fått med den här ponnyn!


Postat av: Tove - Ponnyryttaren ♥

Var gärna med i februaritävlingen, för mer info kan du kolla här på länken.
Skulle uppskatta enormt om du ville vara med, tävlingen avslutas 28 februari!

http://toveolssons.blogg.se/2013/february/februaritavlingen.html#comment

Mvh Tove

Svar: ska kika:)
Evelinn Åkerman

2013-02-07 @ 20:37:02 / http://toveolssons.blogg.se
Postat av: Anette (Ladys fd matte)

jag älskar den där bilden med dig, honom och äpplet!

Svar: ja, den älskar jag med!
Evelinn Åkerman

2013-02-07 @ 21:49:54 / http://sportarab.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: