Connemara-ägare, se hit!

2013-01-10 @ 17:44:00 / Vardag
 
Detta är ett tips för alla er som äger en connemara, precis som jag! En sida där dom samlat information om connemaror, kanske finns just din ponny med?

här har vi Rb, jätte kul om man vill släktforska, vilket jag äääälskar att göra :D
(tänk på att om du har en valack kanske du får fylla i hingst till vänster)
 
Rb har visst en helsyster, undra vart hon finns..

 
 


Postat av: Hanna

Brukar följa din blogg, hittade hit när jag sökte på en ponny jag hade hemma förr i tiden, nämligen RBs mamma Scarlet O'Hara. Tyckte skarpt om henne även om hon var lite speciell. Var ju innan RB blev till, tycker han är himla fin! Har ett gäng bilder på Scarlet om du skulle tycke de va kul att ha:) // Hanna

Svar: jahaaa vad roligt! ja du får gärna skicka till ewe1997gmail.com, på vilket sätt va hon speciell?:) kram
Evelinn Åkerman

2013-01-10 @ 20:48:45
Postat av: johanna

Veckans outfit på bloggen, glöm inte att skicka in bilden innan söndag kl 12! :)

Svar: okej vad kul:D
Evelinn Åkerman

2013-01-10 @ 21:06:42 / http://johannahennerberg.blogg.se
Postat av: Hanna

Oj, såg inte du svarat på mitt inlägg förrens nu. Ska fixa fram bilderna så mailar jag över dem:)
Hon var nog ganska missförstådd när jag fick hem henne, ville inte röra sig en meter med ryttare vad man än gjorde. Red henne ett par månader och hon såldes vidare sen när hon hade börjat fungera igen (var Hagens Connemarastuteri som ägde henne på den tiden) till någon tjej som tävlade lite med henne men tror hon surnade till på nyt och sen sattes hon ju i avel och fick din fina ponny:)

2013-04-06 @ 13:50:30 / http://connybonnymaraponny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: