Hej!

2013-01-24 @ 09:24:00 / Vardag

Hade en häst-fri dag i tisdags då min snälla mamma tog hand om min häst, själv så var jag i hallsberg hos min pojkvän, vi träffade lite vänner sen åkte vi hem till han. Så fick jag skjuts till skolan igår och så var jag där och plågade mig själv innan jag tog bussen hem och fixade stallet, winnie blev longerad och RB fick vila för att han blev nyskodd. Idag ska han longeras sen ska jag känna lite på honom både idag och på imorrn, på lördag är det äntligen träning igen!
Sen kom min kära pojkvän till mig igår och var här några timmar innan han var tvungen att åka hem, alltid lika jobbigt att säga hejdå haha... Sen så satte jag mig och gjorde lite skolarbete innan jag somna med näsan i boken. Idag är jag hemma från skolan på grund av olika anledningar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: