Svar på fråga

2013-01-04 @ 20:50:39 / Svar på tal


Hej "anonym" (har du för fult namn för att skriva det eller?)
Det stämmer att jag är med i ett slags träningsprojekt eller Talangsatsning som det så fint heter. Jag skicka in en intresseanmälan till distriktet som alla andra som är med också gjorde, kommer inte ihåg vad som stod men man skulle berätta lite om sin häst och vilken utbildningsnivå man låg på.  Sen blev jag kontaktad, vet inte om de plockat ut dom som skulle va med eller om alla fick va med, men med tanke på att vi inte är så jätte många ponnyryttare så tror jag faktiskt inte det.

Sen fick vi gå på ett möte och det var samtidigt som en clinic där alla från satsningen (dressyr, hoppning och fälttävlan) var med.
 
och sen kom träningarna igång, nu har vi hunnit med två stycken och en programridning. Tränaren är Cissi Brage och vi håller till i Yxta ridhus, nästa träning är 25-26 Januari.



Postat av: Sara Hermansson

Sv: Tack så sjukt mycket! Detsamma :D

Kram!

Svar: ingenfara, följer den med glädje! Har förresten bedömt din bild så det kommer upp imorrn, måste säga att du har en jätte fin ponny, tävlar ni?:)
Evelinn Åkerman

2013-01-04 @ 22:42:48 / http://sarahermansson.se
Postat av: Sara Hermansson

Sv: Naw :'D Likaså jag din! Åh vad kul. Tack eller vad man ska säga? Ja det gör vi, dock har vi bara tävlat LC nu första året men ska tävla LB klasserna detta året blandat med lite LC. Har haft massa problem med sadel och skit men nu är det bra!

Din ponny är verkligen jättesnygg med! Jätteflashigt steg! Vad tävlar ni för klasser osv om ni tävlar? :)

Svar: Ja sadel är ju aldrig lätt:/ har typ haft 10 olika sadlar på min häst..
Tack! ja steget har vi jobbat mycket med, det finns alltid i varje häst ;) vi tävlar samma som ni, har mest tävlat LC men några LB:er också nu blir det väl mer LB och kanske nån LA också. Har haft det riktigt jobbigt med hans utbildning då han inte är hur lätt som helst, men de går framåt iallafall! :)
Evelinn Åkerman

2013-01-04 @ 23:17:16 / http://sarahermansson.se
Postat av: Terese

Alla fick vara med :)

Svar: okej :) och hur visste du det och inte jag?:)
Evelinn Åkerman

2013-01-05 @ 19:47:10
Postat av: Terese

Pratade med min tränare som är ordförande för DRF och jag skulle också vara med när ponnyn vart halt, men hon sa att alla sökande vart antagna :)

Svar: ok:)
Evelinn Åkerman

2013-01-06 @ 16:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: