Svar på frågestund del 2

2013-01-11 @ 17:51:01 / Svar på tal
Vad har du för kamera?
Svar: Nikon D3000, men vill byta upp mig!

Vad är ditt favoritgodis?
Svar: Hmm, äter allt men mest gillar jag chips!

Hur ser din drömoutfit ut?
Svar: Antar att du menar till hästen, hmm, vet faktiskt inte. Är nöjd med dom jag har men jag tror att det vore snyggt med orange schokemöhle outfit till min svarta häst!

Hur många hästar/ponnysar har du haft?
Svar: Tre egna ponnyer, sen har jag haft en foderponny en sommar som jag utbildade också. Har även tävlat ponnyer åt andra och haft storhästar på tillridning.

Rider du helst med dressyr eller hoppsadel?
Svar: Dressyrsadel!

Vilken affär skulle du valt ett presentkort för 5000kr?
Svar: Hästaffären skulle vara ett självklart väl Charlies Häst och hund i jönköping! Men klädaffäer hade nog stått mellan Gina tricot och BikBok

Om du inte fick/ville bo i Sverige, vilket land hade du velat bott i då?
Svar: Usa tror jag, typ i florida!

Varifrån fick du ditt hästintresse?
Svar: Det måste nog vara min mamma, för början var jag rädd för hästar och vägrade sätta en fot i ett stall. Men när jag var typ 6 år började jag rida.

Chokladglass/Jordgubbsglass?
Svar: Inget av det!

GPA hjälm/JW hjälm?
Svar: Tycker JW's sammets hjälm är döläcker men GPA har ett snyggt utbud dom med. Men till dressyr föredrar jag John Whitakers!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: