Up and downs

2013-01-21 @ 14:46:00 / Åsikter
Att driva en blogg har verkligen sina glansdagar. Det är inte det roligaste alla dagar och det kan också vara mycket kul och givande.
Egentligen för att kunna driva en framgångsrik blogg så handlar det faktiskt mest om bloggläsarna, det är ni som läser bloggen som inspirerar oss som skriver att fortsätta, så känner jag iallafall. Har man bloggläsare som lägger sig i både på gott och ont och de kommenterar och visar sig aktiva på bloggen så är det 100 gånger roligare att skriva! Tror dom flesta håller med mig om detta. Men det gäller samtidigt att ha mycket skinn på näsan för elaka kommentarer är något man inte kommer undan.

Nåt jag tycker är störande är barn som bloggar och sen tror att deras blogg är så himla stor och att dom blivit kändisar. Lilla gumman, det är inte mycket med 300 unika läsare EN dag.
Det är skrattretande hur vissa lägger ut sina såkallade besöksrekord och så ligger dom lite över hundra.

Är man inte stor så ska man inte leka stor. Pinsamt är ordet.
Min blogg är inte stor och jag tror inte jag vill ha en jätte stor heller, jag är nöjd om ni är nöjda med innehållet och så är det alltid kul att gå tillbaka och läsa vad man gjorde för några månader sen.



Postat av: Sara K

Är precis som när man tävlar! Har man inte ridit ihop ett enda regional poäng så behöver man ju inte låtsas att man är bäst i världen på att rida,

Svar: Det har du helt rätt i. Och man behöver ju inte heller låtsas att man heter nåt annat än det man gör, har du för fult namn för att visa det eller lilla du?
Evelinn Åkerman

2013-01-21 @ 17:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: