Vardagen kämpar emot en

2013-01-16 @ 21:00:57 / Vardag
Just nu vill jag bara lägga mig i sängen och vakna en dag i maj och se att solen skiner in genom fönstret. Är så less på vårat vinterland, tänker på mina mormor och morfar som spenderar 3 månader i Thailand just nu. Vilken lyx! Själv pallrar man ju sig upp till skolan varje morgon och det är knappt man orkar hålla ögonen öppna. Det blir inte mycket rida av nu denna årstid när man inte har tillgång till ridhus direkt. Idag blev Rb vaccinerad också mot Botilism och han ska få lite massage och ultraljuds behandling, kanske även en klippning till innan vi kan komma igång med träningen igen.
 
 
Har inte blivit mycket bloggning de senaste dagarna men jag har umgåtts mycket med min pojkvän efter skolan och jag känner att det är helt rätt prioriterat istället för bloggen. Men nu har jag fått en såndär kick igen och har massor av ideer till nya inlägg, kom ihåg att ni kan alltid ge tips och önskemål om inlägg ni vill läsa
Har förresten skickat in min gymnasieansökan nu och det känns väl bra men ändå lite veligt, jag vet inte vad jag vill jobba med i framtiden.

Imorgon kommer det antagligen en grymt bra sak hända, tror ni kommer verkligen uppskatta det! ;) gissa vad de kan vara...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: