bildredigering

2013-07-07 @ 11:44:00 /
Fick en fråga vad jag använder för redigeringsprogram. Till vardags använder jag ett super enkelt och bra program som heter Picasa 3, sökte på google och laddade ner det. Se är bra till de mesta och lätt att gå igenom och ha ordning på alla bilder, ja de blir ju en hel del, gör lite enklare redigering där.
När jag har större grejer att göra eller tex bloggdesigner använder jag mig av Photoshop CS3 extended, skit bra, men det tog lite tid att förstå. men nu sitter de mesta, de är även där jag animerar, plättlätt!
picasa
ps
 
bilder i en blogg är ju väldigt viktigt, och de ät ju mycket roligare att kolla på en fin bild än en halvsuddig, grumlig mörk bild. ja ni förstår?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: