Godmorgon

2013-07-26 @ 11:09:32 / Vardag

Hej jag ligger just nu hemma hos min pojkvän, väntar på att han ska vakna så ska vi äta frukost sen ska jag åka hem.
Idag ska jag ut och galoppera på rb, red två pass tisdag och onsdags han va ganska bra, tänkte kondisträna idag och rida dressyr i helgen. Sen ska jag svara på alla kommentarer jag fått!! Har inte kunnat gjort de när jag va här men självklart ska jag göra de!

Igår firade vi min vän Felicia på hennes födelsedag, vi var vid en sjö och grillade och några badade, rätt trevligt.

Näste vecka har jag lite roliga saker på gång!

Saknar min häst



Postat av: Clara J

Din blogg är verkligen super bra! Läser den varje dag:D

Svar: tack snälla! gillar eran blogg också! kram<3
Evelinn Åkerman

2013-07-26 @ 15:36:21 / http://ponytjejerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: