imorgon smäller det!

2013-07-08 @ 15:35:00 / Vardag
Rb har haft lite ledigt sen i fredags, han ska få fortsätta ha det nu ett tag, de har han förtjänat! dagen idag består av att packa och fixa till imorgon för då åker vi till falsterbo. 5½ timme i en bil är väl ingen höjdare men jag ser verkligen fram emot att bo fint, bada i havet, gå på mässan och framförallt se ponnyküren och sexårschampionat, jag kommer stå med kameran i högsta hugg lita på det!

På mässan ska jag kolla på lite nya set, schabrak + lindor, sen vet jag inte så mycket mer, några pikeér kanske, vi får se helt enkelt, de ska bli himla kul iallafall och jag vet mångaa som ska dit som jag bestämt träff med! skoj!

RB vill ha en "horselyx" sån här slickgrej, de har han sagt till mig;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: