juli underbara juli

2013-07-01 @ 22:16:55 / Vardag
Har spenderat tre dagar hos min pojkvän nu, vi har haft Saw-maraton och kollat igenom alla filmer (mardrömmar inatt) nu till lite roligare grejer som jag ser fram emot.

imorgon provridning av storhäst
På onsdag fyller mitt hjärta år, självklart ska jag va där och fira honom♥
fredag tävling och LA-debut!

..och på tisdag åker vi ner till falsterbo! vi ska bo på pensionat och bada i havet, onsdagen kommer spenderas vid dressyrarenan med kameran i högsta hugg och hundralappar kommer spenderas i mässan, längtar så! det blir min och mammas lilla semester iår haha!

Nån som kommer va där på onsdag? ser gärna fram emot att träffa lite bloggläsare!

 


Postat av: Erika Andersson

Jag ska vara där på onsdag och hela veckan framåt! :) Kikade just in på din blogg så jag kan no inte kalla mig "bloggläsare" men du verkar vara jätteduktig! Ska också hänga med kameran vid dressyrarenan! :)

// Erika Andersson- eadressyr.blogg.se

Svar: va kul!
Evelinn Åkerman

2013-07-02 @ 14:49:44 / http://eadressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: