Lite planer

2013-07-16 @ 11:56:15 / Stall Marieborg
Idag ska Anton skrittas ut tillsammans med mamma och Petra, Rb ska få sig en genomkörare på banan när det är lite svalare ute.

Onsdag: på förmiddagen ska jag rida Anton. Rb och Tobbe ska få sig ett lättare dressyrpass. Framåt kvällen åker vi till Dylta och kollar på Pay and jump/ride. Agnes och acrobat ska rida LC:2/70cm och de ska även bli kul att träffa Linn och hennes Cupido. 

Torsdag: Tobbe ska trimmas dressyr, ska försöka få mamma att fotografera också så jag har nåt att visa er. Rb ska ta det lite lugnare. Anton skritt. 
 
Fredag: Anton skritt, Tobbe lite lugnare och RB ska ut och galoppera!

Så ser planen ut. Anledningen till att jag rider både Tobbe och Anton här i stallet är för att deras ägare är bortresta, men vi hjälps åt! Kul tycker jag då jag trivs med att hålla igång flera! 

anton, rb och tobbe på samma bild!


Postat av: Lovisa Jonsson

Tack för frågorna, meddelar dig då svaren är uppe! :))

2013-07-16 @ 14:00:39 / http://sloffsidoran.blogg.se/
Postat av: Sara Fryk

Fin blogg! :) Och mycket fin häst!!

Svar: tack snälla jag gillar din med!!
Evelinn Åkerman

2013-07-16 @ 22:14:25 / http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: