Lovande ekipage för framtiden!

2013-07-17 @ 21:56:59 /
Idag var vi alltså iväg till Dyltabruk för att titta lite på Pay to ride and jump:en, aldrig sett nåt liknande att man fick testa på både och på en o samma dag, men kul idé! Kom precis när Linn började rida, fick några bilder. Kan säga att jag tycker hennes häst som ändå är såpass ovan var skit duktig! Har ju känt och följt Linn sen hon och jag tävlade C-ponnysar mot varandra och självklart läser jag bloggen och följer även henne och Cupido. Tycker hon har gjort ett kanon bra jobb med honom! Dom kommer bli vassa i framtiden de kan vi lita på.
 
 
Men varför jag åkte dit var ju för att Agnes och Acrobat skulle rida, dom va så duktiga även fast Agnes glömde red lite fel inne på banan så kämpade dom på super bra!
Här har ni också ett ekipage som kommer plocka rosetter i framtiden, med lite mer träning bara! Jag tror på er!

 
 


Postat av: Linnéa Björkström

Gud så liten hon var på ponnyn! Bra kämpat :)

Sv: Tack så mycket :)

Svar: ja, hon är bara 10 :) och han är också 10 så dom kan verkligen komma långt!
Evelinn Åkerman

2013-07-17 @ 22:40:19 / http://linneabjorkstrom.blogg.se
Postat av: Josefine

Härliga bilder! Vad kul att äntligen se Linn på tävlingsbanorna! :D Och vad gulligt ekipage!

2013-07-18 @ 00:19:50 / http://stylebyjosses.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

Kul :)

2013-07-18 @ 08:41:32 / http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: