Dressyrens Mecka

2013-07-29 @ 18:23:00 / Bildinlägg
Visste ni om att jag och mamma varit i Tullstorp där Jan Brink bor? Vi var där på hingstvisning och gick runt på gården. Har en bild på mig och Jan men jag var sååååååå himla ful på den bilden att det är pinsamt!
 
  • Briar var verkligen en speciell häst, han stod och hängde ut med huvudet och flera stycken kunde stå och klappa på han han bara stod och njöt 
  • Det runda stallet är alltså hingststallet och det raka är ett vanligt stall
  • I det vanliga stallet är det som en röd gummimatta längst hela stallgången då Jan vill att hästarna ska gå på "röda mattan" och även att de var nåt speciellt med den som va bra för hästarnas ben.
  • Längs den röda mattan vid boxarna i det stallet är det spotlight i golvet, ser riktigt coolt ut!
  • Deras sadelkammare är nog finare än mitt egna hus haha...
Mina bilder ifrån Tullstorp har tyvärr kommit bort, så jag lägger upp nåra från Hästmagazinet
 
 


Postat av: Annie Berggren

När vart du där på hingstvisningen ? :D Har också vart där nämligen.

Svar: 2009 :) så de var ett tag sen!
Evelinn Åkerman

2013-07-29 @ 21:48:10 / http://annieberggrens.blogg.se
Postat av: Elsa

Så skulle man inte tacka nej till att bo!

Svar: verkligen inte !
Evelinn Åkerman

2013-07-30 @ 12:12:54 / http://eventingbyelsa.blogg.se
Postat av: Jenny

Oh my vilket ställe! Precis som Elsa skrev så skulle man absolut inte tacka nej till att bo och ha sin häst där :'D

Svar: eller hur!!
Evelinn Åkerman

2013-07-30 @ 23:09:09 / http://narkeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: