seg dag

2013-07-22 @ 23:04:00 / Vardag
de har varit en riktigt dålig bloggdag idag, tre skit inlägg, ber om ursäkt för de. Tar nya tag till morgondagen och skriver ihop bättre inlägg som ni gillar. 
Rb och jag tog en kvällstur, skrittade barbacka en liten slinga i fullmånens sken, de va ganska mysigt faktiskt. Imorgon ska jag trimma dressyr och lägga in lite cavaletti, har en period nu och träna travökningar då jag (och alla andra) vet hur mycket bättre han kan! de gäller bara att va stark.  Ska även rida anton, springa och försöka få lite färg på kroppen om vädret tillåter. Sen kommer micke hit på kvällen och sover över, sen ska jag gå upp på onsdagsmorgonen och rida duscha och efter det drar vi till marieberg, shoppa lite och äta restaurang innan vi drar hem till han igen för film mys. På torsdag ska jag, micke och mina vänner fira felicia som fyller år kul kul! Kommer nog hem på fredag igen, som ni förstår så får jag ladda upp med tidsinställda inlägg men de ska nog gå bra!
 

ni får väldigt gärna komma med tips vad ni vill läsa om för nu är det trögt!
 


Postat av: Vanessa & Ville-Dressyr ska det vara!

Du kan skriva om det bästa minne du delar med RB? :)

Svar: tack för tipset! ska fundera ut nåt!
Evelinn Åkerman

2013-07-27 @ 11:07:57 / http://russetville.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: