spånar lite..

2013-07-05 @ 22:44:00 / Vardag
Sitter och ser över TDB och tävlingarna till hösten, har några potenciella som jag ska fundera lite på, bolla lite med mamma och se vilka som passar. Dom jag skrivit ner här är följande

18 Augusti - Mariestad finns klasser från LC till LA men jag funderar på att kanske rida LC och LB
25 Augusti - Glanshammar, även här från LC-LA men kanske debutera LA här då?
 
1 September - Hemma klubben Örebro RT, här finns alla klasser att välja på så vi får se
21 September - Laxå LC-LA vi får se vad jag väljer

Just som här fyra tävlingarna vill jag åka på då jag gillar att tävla på dessa ställen, Rb har dock aldrig varit med i Mariestad men de var en anläggning jag total digga! Sen får vi väl se lite om det blir nåt Div 2 isåfall lär jag ju åka på dom tävlingarna med, åh ser fram emot hösten.. konstigt nog

Tycker min plan ser väldigt stabil ut!

Vem vet de kanske går så bra att vi vågar delta i DM den 29 september? ;) 


Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Åh tack så mycket! :D

2013-07-06 @ 07:18:42 / http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Lovisa - en satsande ryttare

Jätte fin bild verkligen :)
Jag ska tävla min första lokala i dressyr om några veckor, vad tycker du är det viktigaste man ska tänka på? (;
Kraaam

2013-07-06 @ 08:22:47 / http://therider.horseworld.se/
Postat av: Daniela - Mot Nordiska mästerskapen i fälttävlan!

Älskar din ponny! Så jäkla snygg!

Svar: åh tack snälla!!
Evelinn Åkerman

2013-07-06 @ 15:35:12 / http://powerpony.blogg.se
Postat av: Maria Lindh

Klart du ska starta DM!! Du och din ponny har sett jätte fina ut på dom senaste tävlingarna och du har ju fått bra resultat!:) DM är jätte kul att rida:) lycka till på dom andra tävlingarna!:)

Svar: åh tack snälla!!<3
Evelinn Åkerman

2013-07-06 @ 20:47:58
Postat av: Anonym

Åh jag rider för Mariestad! Jag tror jag ska vara med där
Också, eller så är jag funktionär :)

Svar: jaha va kul! jag va där och tävlade 2010 med min förra ponny, de gick jätte bra och jag va super nöjd med anläggningen och funktionärerna var så trevlig! tyvärr har jag inte varit där sen sist då jag fick en ungponny som va helt grön men jag har verkligen längtat till att rida där igen! :D kram
Evelinn Åkerman

2013-07-11 @ 12:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: