Godmorgon!

2013-06-07 @ 09:10:04 / Vardag

Hej nu ligger jag i sängen hemma hos Micke, ska snart gå upp och börja fixa mig. Han tar studenten idag och åkte här ifrån redan tjugo över sex. Klockan tolv går han ut idag och självklart ska jag va med! Han va så fin i kostym åh hihi. Sen blir de middag med hans familj, mysigt.

Igår va jag uppe lika tidigt, tog ett morgonpass på rb i de sköna vädret! De va så härligt och han gick super bra, vi red lite olika LA rörelser och tränade mycket galopp både rättvänd och förvänd, han va superduktig och satt ordentligt på rumpan, det märks hur mycket jag måste rida för att hålla de där! Idag ska jag trimma vidare och imorgon tror jag det är träning för Erika, så kul! Vi hörs




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: