Ibland tänker jag...

2013-06-26 @ 10:20:00 /
.. Tänk om jag och Acrobat börjat tävla dressyr från första början
 

Ni vet min förra ponny Anells Acrobat som jag hade i fyra år, ja dom första två åren va jag hoppintresserad men när vi sen vann en stilhoppning med 48/50 poäng så fick jag upp ögonen för de här med bedömningssporter och vi testade på dressyr vilket verkade passa oss perfekt. På två år tog vi oss från hoppekipage till FEI dressyr. TÄNK om vi hade börjat med dressyr år 2006 då jag köpte honom, undra hur långt vi hade hunnat kommit då? 
 
Jag sålde ju honom när han va på topp, vi hade placeringar upp tillochmed LA och ridit de högsta LA-klasserna, han va utbildad och klar för FEI då jag tyvärr växt ur honom och fick sälja han (vilket jag inte ångrar då han hamna hos dom bästa möjliga tänkbara!) 

Underbara häst, är så tacksam för vår tid men jag kan inte sluta tänka "tänk om" jag hade gjort saker annorlunda.
 
 
 


Postat av: Kajsa

Fina ni är :)

Svar: tack snälla!
Evelinn Åkerman

2013-06-26 @ 11:32:56 / http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: