Intervallträning

2013-06-17 @ 20:53:08 / Vardag

Sommarlov för mig men inte för rb! Måndagskvällen spenderades på gärdet i form av intervallträning, kondis och styrka är A och O. Vi tränar på gärdet där underlaget är skitbra och de går både uppför och sluttar lite nerför. Ca 6km i galopp blandat mer små pauser i skritt och trav. Tog 20 minuter och jag har en trött och svettig häst! (Använder en app i mobilen för att mäta distans och tid kul!) Belönade han med lite bad på slutet och han straffa mig med att skvätta ner mig totalt! Haha karma..

Mobilen gör att bilderna kommer i helt huller om buller ordning.

Måste tillägga att de här är tiden och sen tillkommer 20 minuter fram och avskrittning såklart! Är värdigt noga med kylning av ben, streching och liniment efteråt!



Postat av: Alva

Vad är det för app? :)

Svar: RunKeeper:)
Evelinn Åkerman

2013-06-17 @ 21:10:18 / http://www.berryblighter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: