Myskväll

2013-03-20 @ 18:10:44 /

Ingen uppdatering ikväll min pojkvän kommer hem till mig och vi ska ha lite myskväll tillsammans! Vi hörs en annan gång



Postat av: Karolina hjälmgren

Hej!
Jag skulle gärna se att du slutar spamma min blogg med diverse "tävlingar" som du har.

Ha blogg på ett moget sätt istället för att spamma massa reklam till folk. Ingen kommer vilja läsa din blogg om du fortsätter sådär.

Tack på förhand!

Svar: Hej. Har inte haft en bloggtävling på flera månader, så jag vet inte vad du menar. Tror inte ens jag har varit inne på din blogg haha. Du kan ju vara glad att du får iallafall en kommentar..
Evelinn Åkerman

2013-03-20 @ 18:34:21 / http://chipolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: