Är glad att jag inte gav upp

2013-05-30 @ 15:45:44 /
Kommer ni ihåg våran första tävling för iår? de va i mars på kumla ridklubb och jag har aldrig varit mer missnöjd över någon ritt i hela mitt liv. Visste ni att jag var på snudden på att ge upp? att sälja min häst, sluta rida och bara ge upp med allting. Jag vet att de låter konstigt jag menar jag älskar ju min häst, men jag skämdes verkligen över den ritten. Min första tanke efter den ritten var, vad ska alla säga? kommer dom tycka jag är sämst? vad ska alla bloggläsare skriva? 
 
edit: la märke till att de såg lite fel ut "sälja sin häst för att de går dåligt på en tävling" de va inte så jag mena utan jag kände mig misslyckad, ni vet att jag lärt han allt han kan och att få det bekräfat på det viset med en katastrofal ritt var som en knytnäve i magen. Skämdes verkligen ögonen ur mig. 

Jag är glad att jag inte gav upp, jo visst jag red inte på en vecka, låg bara inne i sängen.. Sen gick jag ut, möttes av världens gladaste häst, vi bara myste den dan och jag kände verkligen hur mycket jag saknat honom på bara en vecka.. 
Är så tacksam att jag har dom människorna jag har runt omkring mig, min mamma, mina vänner och min grymma tränare som gjorde att vi kom back on track och nu är vi vassare än någonsin!
Budskapet med detta inlägg är att hur svårt och meningslöst allt känns, så ge inte upp! det blir alltid bättre.
 


Postat av: Frida

Blir det något Brolöten i sommar då?:)

Svar: vet inte riktigt har jobb här hemma att sköta men jag vill verkligen dit!! själv?
Evelinn Åkerman

2013-05-30 @ 17:48:58 / http://fridaaxelssons.blogg.se
Postat av: Emma - En satsande tävlingsryttare

Jag sa ju de, man ska aldrig ge upp ! :D

Svar: de har du rätt i emma!
Evelinn Åkerman

2013-06-01 @ 10:16:28 / http://ziro.blogg.se
Postat av: Frida

Klart jag ska dit:)
Emelie tävlar SM i helgen så åker upp redan på torsdag med häst och sedan åker jag själv hem på söndag och upp igen söndagen efter och stannar i tre veckor!

Svar: kul då
Evelinn Åkerman

2013-06-02 @ 11:57:43 / http://fridaaxelssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: