Bra dag idag

2013-05-11 @ 18:29:00 / Vardag

Rb var stundtals bra idag, till en början var han jätte spänd och lyssnade inte för fem öre. Kände bara hur jag ville hoppa av och dra där ifrån, men jag kom på lite knep som funkade.. Tillslut blev han jätte fin och avslappnad. När jag tränar hemma så tränar jag i ett litet övertempo och gärna i lägre form än vad vi tävlar i. Bara för att när vi kommer ut på tävling så blir han automatiskt mer spänd och högre i formen. Men nu vet jag lite hur jag ska rida imorrn hoppas han går bra men jag ska inte ha några förhoppningar.

Sen kom ju Agnes och acrobat hit och träna, super duktiga var dom! Är så nöjd

Nu ska jag ut och tvätta och fixa. Skriver senare!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: