Godmorgon bloggen!

2013-05-10 @ 10:41:48 / Vardag
Idag var jag uppe med tuppen men har haft en seg morgon, har rättare sagt bara legat och latat mig. Skönt de med ibland! Har ätit en god frukost och nu ska jag snart iväg på en springtur. Försöker göra de nångång ibland för jag mår så bra efter det och att bara ligga inne gör att jag får dåligt samvete, haha!

Sen ska även min ponny trimmas, är osäker på vad det blir just idag.. Det gick riktigt bra att rida dressyr igår så det skulle kännas snällt mot Rb att kanske göra nåt annat idag samtidigt som jag vill träna dressyr. Ja vi får se hur de blir sen. Solen skiner och jag är riktigt peppad på att komma ut nu, vi hörs senare!



Postat av: Anonym

vilken fin bild!!

2013-05-11 @ 10:09:01
Postat av: Anonym

vilken fin bild!!

2013-05-11 @ 10:09:01
Postat av: Josefine ♥

SV: Tack! Har dock inte världens bästa hoppsits ;)

Svar: tyckte det såg bra ut! och din hoppsits är bättre än min lovar!
Evelinn Åkerman

2013-05-11 @ 22:19:41 / http://stylebyjosses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: