on top of the world

2013-05-29 @ 21:36:40 / Vardag
Hej, har inte så mycket att skriva om nu, rb har vilat i tre dagar då de var en order från min mor haha. Han har fått gått stenhårt nästan varenda dag nu och tävling varje helg så lite vile gör han bara gott! Han har fått gått ut på större hagar och ätit gräs med sina kompisar! dessa dagar har jag spenderat hos min pojkvän och vi har bara kollat film, ätit pizza, och latat oss!
Men imorrn ska jag rida och jag har verkligen längtat.

skit trist inlägg ja vet, men imorrn dyker de upp mer bilder från tävlingen i söndags!

några nya bilder iaf


Postat av: Emelie Petersson

Underbara bilder :-)
Såå fin

Svar: åh tack!
Evelinn Åkerman

2013-05-30 @ 17:27:21 / http://syrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: