1 år!

2013-11-28 @ 17:34:00 / Vardag
 
Idag var det alltså ett år sen jag och Micke blev tillsammans, gått så sjukt fort känns som de var igår vi träffades första gången. Jag känner mig verkligen nykär varje gång jag ser honom, tror detr syns tydligt på mig.

Imorse fick jag världens finaste paket och dom innehöll två victoria secrets. åhh han känner verkligen mig! älskar vs♥
 
har beställt en present men den har inte kommit än :( hoppas den kommer snart. Tänkte ialalfall överraska älskling med lite mys, han är påväg hit just nu! 
 
 


Postat av: JennyM

Vad härligt, grattis! :)

Sv: Jag håller med dig, väldigt enformigt i färgerna... Men ja, både lindor och boots är påväg till mig, jag tycker dom va riktigt häftiga :)

Svar: tack :D kul ska bli kul att se dom!
Evelinn Åkerman

2013-11-29 @ 05:44:05 / http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: